Before one’s eyes



Even space obtains the space with the material.

Even air travels around three dimensions with the material.





I am always uneasy.





Sex: Blue

Ecology: Mystery

Character: Gentleness

Habit of saying: Silence



Name of a disease: Mu



例えばアリトアラユル事柄と場所は密接に関係している。






煙草の煙を吸って食べるか、吸って吐くか

煙草も、呼吸の一種なのだ。

煙草の煙が如何動くかは、問題じゃない

煙草の煙が如何動くか、君にわかるだろうか?






私にはわからない

There are a lot of matters that do not understand for me.

And,



永遠に解ける事が無いまま

手繰り寄せる事も出来ぬままに   





Is the believed thing important?

Is the believed thing a thing made an any body part?






It believes.

What is love?






It : with the art outside already-known
of a cowardly person and the odd person.

 らを 定  、自分の  を誤 化す為に る





魂を売ったその日から
身体から生気が無くなった

人に犯され続け薬に犯され続け
自分を疵付け、他人を傷付け





on the day when the soul was sold
Energies disappeared from the body.

It keeps being violated by the person and it keeps being violated by
the medicine, and I am damaged and the defect putting and others are
damaged.



他人を傷付ける事でまた、自分が傷付いた





創り出すのにも、片付けるのも
何もかも時間が掛かる



肉体は僕を束縛する為に

精神は僕を破壊する為に

腕は君を砕く為に

脚は地球を破壊する為に

歯は君を食べる為に

口は君を支配する為に




喉は煙を吸う為に

眼鏡は自分を隠す為に

服は意識を変える為に

指は君とひとつになる為に

涙は誰かの気を惹く為に

言葉は誰かを助ける為に

月は僕を慰める為に

肺は命を知る為に

社会は僕を困惑させる

世界は僕を苦悩させる

地球は僕を追い詰める




心臓は存在を教える為に

顔は何の意思も持たず










































無意識に魂を抑制する